има, има
Известие
Collapse
No announcement yet.
Климатика духа ли топло??
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от galinves71 Покажи съобщениеима, има_______
146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex
Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
Comment
-
малеееее, аз съм бил говорел наизуст, направо ме хвърлихте в джаза с тези твърдения. Климатик/троник/бабрамбоник... сичкото това духа само и единствено студ. Туй то!!! На позиция ауто и настройка да духа само на стъклото верно светва ламбата вътре все едно компресора заработва, сега дали е така предстои да го проверя. Според мен се включва компресора само ако е над някакви градуси. Повечето пъти като почне потенето е когато вали дъжд, а тогава не е толкова студено... и ако е достатъчно топло би се включил и компресора. За сега, за мен при тези минусови температури просто спира всички други клапи и започва да духа само и единствено на предния джам, силната въздушна струя изсушава джама.
Относно потенето.... егати сложния въпрос на безбройни теми.... нямат край.
Първо си проверете, дали ви работи клапата за циркулацията в купето и дали вкарва въздух от вън. За да не се потят трябва да вкарва въздух от вън.
после проверка на филтъра за входящ въздух. Ако всичко е ок, би трябвало да няма конденз или да е сведен до минимум.
С други думи всички отвори за циркулация на въздуха в купето трябва да са чисти и проходими.СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака
Comment
-
Първоначално публикувано от phoenix Покажи съобщениемалеееее, аз съм бил говорел наизуст, направо ме хвърлихте в джаза с тези твърдения. Климатик/троник/бабрамбоник... сичкото това духа само и единствено студ. Туй то!!! На позиция ауто и настройка да духа само на стъклото верно светва ламбата вътре все едно компресора заработва, сега дали е така предстои да го проверя. Според мен се включва компресора само ако е над някакви градуси. Повечето пъти като почне потенето е когато вали дъжд, а тогава не е толкова студено... и ако е достатъчно топло би се включил и компресора. За сега, за мен при тези минусови температури просто спира всички други клапи и започва да духа само и единствено на предния джам, силната въздушна струя изсушава джама.
Относно потенето.... егати сложния въпрос на безбройни теми.... нямат край.
Първо си проверете, дали ви работи клапата за циркулацията в купето и дали вкарва въздух от вън. За да не се потят трябва да вкарва въздух от вън.
после проверка на филтъра за входящ въздух. Ако всичко е ок, би трябвало да няма конденз или да е сведен до минимум.
С други думи всички отвори за циркулация на въздуха в купето трябва да са чисти и проходими.
Comment
-
Първоначално публикувано от phoenix Покажи съобщениеко речи?
Може ли малко по точно?
Как го суши стъклото? Какво духа на стъклото като е включен климатроника. Това че климатроника може да контролира парното също ми е малко интересно как го прави. Щом говоря на изуст, да те помоля да хвърлиш малко светлина при нас заблудените. И как така климатроника духа топло? При положение, че датчика в огледалото му казва, колко студено е на вън, и че изобщо няма смисъл да се включва.
Разликата между нашите така наречени климатроници и обикновенните климатици, е само в това, че лятото като си пуснеш климатроника, той контролира компресора да се изключи сам, когато тимпитурката в купето стане такава, каквато си я настроил, а обикновенните климатици духат постоянно студено и не можеш да ги настроиш на някакви градуси. Те тва е, топлото си идва от парното винаги и няма нищо общо с климатроника/климатика или както там му викаш.
Comment
-
Първоначално публикувано от victtorbg Покажи съобщениеА да си чувал за променлив обем при копресорите?Как си представяш един компресор да блъска непрекъснато.Вземи прочети и се просвети преди да коментираш нещо което не ти е занаят.Фениксът даже има режим 'супер сушене' на неговата кола, ама или не го е ползвал никога, или се е заблудил моментно
Иначе, щом ти е занаят, кажи плс, срещал ли си авто-климатик, който да топли, освен да изстудява! Защото, ако беше както твърди колегата galinves71, би трябвало зимно време да капе конденз от изпарителя, ако е в режим на отоплениеАз лично не съм срещал подобен казус, но знам ли. В моят занаят най-малкия компресорен климатик, който съм срещал, е бил с размерите на половин автомобил
@Phoenix
Дай да се видим на срещата днеска и да ти покажа какви нечувани опции на климатика имат нашите модерни автомобили_______
146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex
Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
Comment
-
Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщениеНе го нападайте така момчетоФениксът даже има режим 'супер сушене' на неговата кола, ама или не го е ползвал никога, или се е заблудил моментно
Иначе, щом ти е занаят, кажи плс, срещал ли си авто-климатик, който да топли, освен да изстудява! Защото, ако беше както твърди колегата galinves71, би трябвало зимно време да капе конденз от изпарителя, ако е в режим на отоплениеАз лично не съм срещал подобен казус, но знам ли. В моят занаят най-малкия компресорен климатик, който съм срещал, е бил с размерите на половин автомобил
@Phoenix
Дай да се видим на срещата днеска и да ти покажа какви нечувани опции на климатика имат нашите модерни автомобили
Comment
-
A какво работи в режима когато ти е студена колата, пуснеш да духа на предното стъкло и веднага започва да размръзва ? Електрически нагревател ли има?
Comment
-
Първоначално публикувано от Speeder Покажи съобщениеA какво работи в режима когато ти е студена колата, пуснеш да духа на предното стъкло и веднага започва да размръзва ? Електрически нагревател ли има?
Comment
-
Добре де, от къде идва топлината за размръзяване като антифриза ти е на -10 примерно, а климатика и той духа на студено.
Не говоря за моята кола, а за такива с климатроници, на които има едно копченце специално за предно стъкло
Comment
-
Първоначално публикувано от Speeder Покажи съобщениеДобре де, от къде идва топлината за размръзяване като антифриза ти е на -10 примерно, а климатика и той духа на студено.
Не говоря за моята кола, а за такива с климатроници, на които има едно копченце специално за предно стъкло
Comment
-
Първоначално публикувано от victtorbg Покажи съобщениеИдеята е да се суши въздуха,а не да се загрява.Копчето е точно за това.
Comment
-
Първоначално публикувано от phoenix Покажи съобщениеок, как се суши въздуха?Last edited by trustworthy; d.m.y г., 23:14._______
146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex
Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
Comment
-
ти недей дава жокери, щото днес видяхме, че не се включва компресора. Нека господина дето разбира ни обясни физичните закони дето стават като се включи климатика, аз слушам, винаги съм съгласен да призная грешката си, ама нека ми се обясни, като на нормален човек, а не щото така казва някой. Искам обяснение + физика пор фавор!
СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака
Comment
Comment